Zařizujeme první kancelář: Jak na to?

Pustili jste se do zařizování první kanceláře a najednou netušíte, kde a s čím začít? Ať už vám jde o home office nebo „regulérní“ kancelář mimo domovskou adresu, měli byste jí věnovat dostatek pozornosti. Příjemně zařízený interiér má pozitivní vliv na pracovní morálku a produktivitu, a navíc díky němu zapůsobíte na klienty a obchodní partnery. Abychom vám to usnadnili, zeptali jsme se na nejdůležitější věci specialistů z českobudějovické společnosti K+V Interier. Firma se dlouhodobě zabývá prodejem kancelářského nábytku a zároveň realizuje interiéry na klíč.

Co nesmí chybět v žádné kanceláři?

Alfou a omegou každé kanceláře je vhodně zvolený pracovní stůl. Co si pod tím představit? Dostatečně velkou pracovní plochu, odkladní prostory a množství šuplíků, které pojmou více i méně důležité věci. Naprostou samozřejmostí by měla být také kvalitní kancelářská židle. Nesnažte se na ní ušetřit a investujte do ergonomickému modelu, který vám poskytne maximální komfort. Kancelářská židle je zřejmě nejdůležitější věc v celé kanceláři – dlouhodobé posedávání na neergonomické židli vede k nepříjemným a leckdy i vážným zdravotním komplikacím. Pohodlné posezení jistě ocení také lidé, kteří vás v prostorách kanceláře navštíví. Dobrou volbou je stylové dvojkřeslo, ale můžete sáhnout i po větší sedací soupravě. Další zařízení závisí na vašich individuálních potřebách a požadavcích. Platí, že méně je více. Ve vlastním zájmu byste kancelář neměli „zastavět“ nábytkem, jehož potenciál nevyužijete. Na druhou stranu vám pár skříní na šanony přijde vhod.

Profesionálové vám rádi poradí

Nechcete-li se zařizováním kanceláře ztrácet čas a nervy, obraťte se na od odborníky, kteří se postarají o vše potřebné. Třeba právě na ty z K+V Interier – vypracují pro vás nezávazný 3D návrh a cenovou kalkulaci. Budete-li souhlasit, pak vám přivezou nábytek až na místo určení, provedou montáž a ještě si po sobě uklidí. Více se dozvíte na kvi.cz.

Publikováno: 18. 10. 2016

Kategorie: Kancelář

Autor: Adam

Tagy: jak zařídit kancelář