Realitní kancelář – neocenitelný partner při prodeji nemovitosti

Prodej nemovitosti s sebou přináší mnoho skrytých nástrah. Pokud i vy vlastníte nemovitost, kterou nevyužíváte, a chcete ji prodat, víte, co všechno budete muset zařídit? Jakou dokumentaci budete potřebovat? Co vše je nutné oběhat a vyřídit? V případě, že nemáte ani tušení, kde začít, vaše první kroky by měly vést do realitní kanceláře.

Spolehněte se na profesionály

Největší výhodou realitní kanceláře je fakt, že za vás udělá vše, s čím si nevíte rady. Většina lidí s prodejem nemovitosti nemá přílišné zkušenosti. Není tak divu, že hledají odbornou pomoc. Pro realitní makléře je však prodej domu či bytu každodenním chlebem. Přesně ví, co je třeba udělat a vyřídit, a kdy, aby celý proces proběhl hladce a bez komplikací. Nebojte se proto spolehnout se na jejich služby.

Nezbytná administrativa

První věcí, kterou je potřeba zajistit, jsou právní dokumenty spojené s prodejem. Zájemce se jistě bude zajímat, zda je na nemovitosti věcné břemeno nebo zástavní právo. Možná také bude chtít nahlédnout do kupní smlouvy. Připraven musíte mít také výpis z katastru nemovitostí. Jestliže se spolehnete na služby realitní kanceláře, profesionálové z oboru mohou téměř všechno vyřídit za vás. Vám tak odpadne podstatná část papírování a času stráveného na úřadech.

Kupní cena

Ať se vám to líbí nebo ne, v dnešní době rozhoduje o tom, zda zájemce nemovitost koupí, či nikoliv, především cena. I když budete prodávat krásnou novostavbu v překrásné lokalitě, avšak za neadekvátně vysokou cenu, nemůžete očekávat, že koupě bude úspěšná. Realitní kancelář vám však může pomoci s odhadem ceny nemovitosti. Díky tomu budete mít jistotu, že cena je stanovena adekvátně. Ještě než ukážete prvním zájemcům nabízenou nemovitost, zaměřte se na to, jaké výhody nabízí, jak co se týče lokality, tak konkrétní stavby či bytu. Každý detail může být rozhodující.  

Publikováno: 12. 02. 2019

Kategorie: Reality

Autor: Adam